Fotballfritidsordning

BLI MED PÅ FFO

SK GJØVIK-LYN FFO

Vi starter opp igjen fotballfritidsordning – FFO onsdag 23. august. Dette gjelder 2. – 4. klasse.
Vi ønsker velkommen til mye moro, leksehjelp, sunne og gode måltider.

OVERORDNET MÅL

Vår målsetting er å skape bevegelsesglede og bidra til gode vaner ved å vektlegge kosthold, hygiene, lekser, folkeskikk og respekt.

FOKUS FOR 2023/24

SK Gjøvik-Lyn har søkelys på at FFO skal være et sted hvor barn trives og utvikler seg både på og utenfor banen. Barn og voksne på FFO skal skape et godt og sunt miljø. Vi legger til rette for positive og meningsfylte aktiviteter gjennom hele året, slik at alle kan delta uavhengig av forutsetning og ambisjonsnivå.

VI ØNSKER Å HA MED FLERE JENTER

Klubben satser på jenter på lik linje med gutter. I dag er det for få jenter til egne grupper. Målet er egne jentegrupper med tilrettelagt opplegg for jenter som vil ha det gøy både sosialt og faglig sammen med venner og venninner.

PRAKTISK INFO
HVEM:
2.-4. klasse
NÅR:
Onsdager
TID:
13.15 (henting på skolen)
16.00 (Avslutning/henting)
HVOR:
Gjøvik Stadion
PRISER:
1 dag kr 750,- per måned.
BETALING:
Forskuddsvis og ½ pris i juni og desember.
Oppsigelsestid: 1 måned fra den 1. i påfølgende måned.
ANSVARLIG:
Morten Strandengen (morten.strandengen@gjoviklyn.no
970 44 100)

PÅMELDING

Påmelding til FFO gjøres via Spond

INFORMASJON

Fotballfritidsordningen er godkjent av NFF som er et kvalitetsstempel for både sportslig innhold og organisatoriske forhold for øvrig rundt driften. Dette er et helhetlig tilbud med trening, leksehjelp og et enkle sunne måltid etter skoletid.

TILLEGGSINFO

FFO følger skoleruta og aktivitetene vil i all hovedsak foregå på Gjøvik Stadion. Hovedaktiviteten er fotball, men innslag av andre idretter/aktiviteter for å stimulere til bedre koordinasjon og motorikk.

Den organiserte delen av aktiviteten vil vare i minimum 60 minutter. Det vil hver dag bli servert et næringsrikt måltid på FFO. Alle barn vil bli spurt om de trenger hjelp til lekser etter skolen. Klubben har en egen ansvarlig for barna mens de er inne og spiser eller gjør lekser. Deltakerne blir hentet på skolen ved skoleslutt og fulgt til Gjøvik Stadion.

SK Gjøvik-Lyn
Right Menu Icon